Call Us Today: 052-5535241

יונתן ואריאלה סגל 03/2008

By in testimonial with 0 Comments

לכבוד דרור קמינר

תיווך נכסי קיסריה

נדל”ן והשקעות וניהול נכסים

קיסריה

הנידון: צרור תודות למר דרור קמינר, סוכן נדל”ן

במהלך שנת 2007 חיפשנו לעצמינו שינוי אזור מגורים. בחנו מספר אפשרויות ביניהן הישוב קיסריה. לאחר מספר התלבטויות פנינו לסוכנות נדל”ן שלך. מהרגע הראשון מצאנו אותך, הסוכן, דרור קמינר,  אמין ורגוע. ניסית תמיד להתאים בין הדרישות ובין התקציב. השקעת מאמצים לבחינת אינספור חלופות והצעות והתאמת את עצמך לגבולות הימים והזמנים שלנו תמיד במאור פנים.

בנוסף , דאגת, דרור, לערוך לנו היכרות עם הסביבה הפיזית והאנושית בקיסריה. חשפת בפנינו יתרונות וחסרונות ובחנת כל הצעה או אמירה או שאלה שלנו מצאת לה תשובות ו/או חלופות.

עם הירקמות העסקה והתקדמות לשלב הקניה, דאגת דרור, ללוות אותנו לרשויות המוסמכות, הן בחברה לפיתוח קיסריה, והן במועצה אזורית חוף הכרמל. דאגת תמיד להעביר אלינו את כל מספרי הטלפון של כל הגורמים והאנשים המטפלים בנכסים ברשויות אלו. כל אלו חסכו טרחה מיותרת ובזבוז אנרגיות חשובות במהלך העסקה.

לכל אורך הדרך, ובכל שלב היה ניתן לפנות אליך, תמיד נענית בחיוב והיית שותף לתהליכים. ליווית אותנו לבדיקת מצב הנכס בחברה לפיתוח קיסריה, למפגש עם מחלקת הנדסה, למפגש עם מחלקת לקוחות, להזמנת שמאות, לטיפול בנכס בזמן הקנייה, למפגשים עם עורכי הדין של הצדדים, בהמלצה לבעלי מקצוע ותמיד תרמת מניסיונך העשיר והמגוון.

העברת לידינו סקרים אודות קניות ומכירות נכסים במהלך חמש השנים האחרונות הכוללים תדפיסים המכילים: אומדן שווי מקרקעין בקניה /מכירה/השכרה גודל מגרש/בית והערות/הארות על טיב, איכות וכו’. ציידת אותנו במפת הישוב ובאפשרויות המוצעות ואף פעם לא הרגשנו שאתה דוחק בנו לנכס זה או אחר, היית קשוב לצרכים שלנו.

דרור וחני, הפכתם להיות חלק ממשפחתנו, אירחתם אותנו בביתכם החם והמזמין, וחשפתם בפנינו את חיי החברה , התרבות והחינוך ביישוב קיסריה.

דרור ,קצרה היריעה מלהכיל אתת כל תהליך והליווי המדהים שחווינו איתך.

עשית זאת בגדול!! בנועם הליכות, בדיסקרטיות, באכפתיות ובעיקר ביושרה מקצועית.

ברצוננו להודות לך מקרב לב

ראה ברכה בעמלך

מאמינים שעוד ניפגש בחנוכת הבית בקיסריה

היית לנו שותף אמת

בברכה ובהוקרה חמה

יונתן ואריאלה סגל

רחוב נץ 7 קיסריה

Call Now Button